برنامه‌نویسی از مبتدی تا حرفه‌ای با پایتون

نسخه الکترونیکی۲۵۰,۰۰۰تومان
نسخه الکترونیکی + فیزیکی۳۰۰,۰۰۰تومان
۱۷ ساعت و ۵۶ دقیقه
۳۵ فایل
Cover

درباره دوره

امروزه پایتون به یکی از پر هیجان‌ترین زبان‌های حال حاضر دنیا تبدیل شده است. پایتون یک زبان مفسری، سطح بالا، تعاملی و شئ گرا است. همچنین متناسب‌ترین زبان برای حوزه‌های آکادمیک، وب، کار با داده، نرم‌افزار، ریاضیات انتخاب شده است. فلسفه نوشته شدن این زبان برنامه نویسی منحصر به فرد، خوانایی بالای کد و پیاده سازی سریع ایده‌هایتان است. پایتون در حال حاضر کتابخانه استاندارد فوق‌العاده‌ای دارد که شما را برای استفاده از کتابخانه‌های خارجی بی‌نیاز می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پایتون چند پلتفرم بودن آن است. شما می‌توانید برنامه را بدون تغییر یا با تغییرات جزئی در سیستم عامل‌های مختلفی اجرا کنید. برنامه‌های نوشته شده با پایتون بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، مکینتاش، یونیکس، لینوکس، سولاریس و ... قابل اجرا است. همانطور که می‌دانید پایتون محبوب‌ترین زبان در حوزه کار با داده است. هرچقدر که نیاز استفاده از داده بیشتر شود، پایتون نیز محبوب‌تر می‌شود و درحال حاضر یکی از دوست داشتنی ترین زبان‌های برنامه نویسی حال حاضر است.
این دوره بصورت تخصصی و هدفمند برای کسانی طراحی شده که دانشجو بعد از اتمام درس توانایی انجام هرگونه پروژه و نوشتن الگوریتم‌های پیچیده‌ای را داشته باشد. همچنین مدرس این دوره با درنظر گرفتن نکات روانشناسی در حوزه آموزش و بازار کار، پروژه‌هایی طراحی کرده که دانشجو با انجام دادن آن پروژه‌ها نه تنها تمامی نکات کدهای آموخته شده را می‌آموزد، بلکه ذهن او برای ایده پردازی و انجام پروژه‌های سنگین باز می‌شود. از نکات مهم این دوره می‌توان به پیشرفت دانشجو در توانایی حل مسئله و دست خط کدنویسی او اشاره کرد.

نسخه آموزش داده شده در این آموزش، آخرین نسخه پایتون 3.6 است.

پیش‌نیاز دوره: علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی
مخاطبان دوره: علاقه مندان به حوزه پایتون، علم داده، برنامه‌نویسی و وب
توانایی دانشجویان پس از گذراندن دوره:
 پیاده سازی وب‌سایت‌ها، ساخت بازی‌های پرکاربرد، یادگیری مباحث شی‌گرایی در پایتون
همچنین با یادگیری یک فریم ورک در وب توسط پایتون، توانایی حضور در بازار کار این حوزه بدست می‌آورند.
دانشجو کاملا در انتهای این دوره آماده است تا گرایش خود را برای یکی از موارد زیر تعیین کند.
- طراحی وب سمت سرور
- طراحی نرم افزار
- طراحی الگوریتم های پیچیده
- داده کاوی
-  هوش مصنوعی
-  پردازش تصویر
-  خزنده وب
-   کار با api های موجود
-  طراحی بازی

آشنایی با دوره

پیش‌نمایش
۰۰:۰۹:۵۱

آنچه خواهید دید...

مقدماتی

آغاز کار با پایتون

پیش‌نمایش
۰۰:۳۶:۱۴

معرفی دوره

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۲:۴۹

مقدمات پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Python Basics

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۲:۴۳

مزیت‌های پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۲:۲۹

نصب پایتون در ویندوز

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Python installation in Windows

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۲:۱۰

معرفی ویرایشگرهای متن پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Python Text Editors

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۸:۱۱

کار با متغیرها در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Variables

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۰۴

کار با توابع در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Function

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۱۸

استایل کد نویسی در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

rules of coding

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۰۰

کار با شل برای اجرای فایل‌های پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Python Shell

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۳۶

کار با مدیریت پکیج پایتون (کار با pip)

فعالسازی پس از ثبت‌نام

pip installation

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Error debugging

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۰:۰۸

کار با محیط ایزوله پایتون (virtual environment)

کار با انواع داده‌ای در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۵۲

اعداد

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Numbers

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۱:۵۳

رشته‌ها

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Strings

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۸:۲۲

لیست‌ها

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Lists

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۵۹

تبدیل لیست به رشته و برعکس

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۸:۰۱

کار با اندیس‌ها

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Index

منطق در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۳۴

کار با بولین‌های لیترال در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Logic in Python

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۲۲

کار با عملگرهای شرطی پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۱۰

کار با دستور if else در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

If Else Statement

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۱۳

کار با کلمه کلیدی in در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۰:۵۳

کار با حلقه‌های شرطی در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Loops

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۲۹

گرفتن ورودی از کاربر و چاپ خروجی به کاربر در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Input and Output

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۱۰

مدیریت استثناء‌ها در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Exceptions

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Functions

ساخت پروژه لیست خرید با پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۳:۲۳

پروژه لیست خرید با پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۳:۱۷

بازنویسی پروژه (code refactoring)

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۲:۴۶

نتیجه گیری

ساخت پروژه بازی حدس عدد با پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۲۸

پروژه بازی حدس عدد با پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۲:۱۷

کار با کتابخانه random

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۹:۳۵

ساخت نسخه دوم بازی

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۱:۰۷

نتیجه گیری

ساخت پروژه بازی حدس کلمه با پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۷:۰۳

پروژه بازی حدس کلمه با پایتون قسمت اول

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۶:۵۳

پروژه بازی حدس کلمه با پایتون قسمت دوم

کار با IDE یا ویرایشگر متن پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۱۳

آموزش نصب IDE متناسب برای پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۵۳

ساخت پروژه

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۲۹

اجرای پروژه

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۳۰

ابزار

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۸:۲۳

افزونه‌ها

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۵۵

تم

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۱۱

ترمینال‌های داخلی

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۳۵

نصب git bash برای کار با دستورات لینوکسی در ویندوز

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۳۳

کار با کلیدهای میانبر در ویژوال استادیو کد

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۴۴

ذخیره تکه کدهای پر استفاده در ویژوال استادیو کد

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۰۶

کار با فایل‌ها پوشه‌ها در پروژه پایتونیتان

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۵۶

کار با Intellisense ویژوال استادیو کد

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۴۱

انجام عمل جستجو در ویژوال استادیو بصورت مقدماتی و پیشرفته

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۱:۵۱

نصب autopep8 در ویژوال استادیو کد برای رعایت کردن قوانین pep8

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۴۲

کار کردن با markdown در ویژوال استادیو کد

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۲:۱۶

ترفندهای ویژوال استادیو کد

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۱:۵۲

نتیجه گیری

کار با انواع داده‌ای در پایتون

List

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۳۶

معرفی تابع لیست در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۹:۴۲

کار با توابع لیست‌ها در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Collections

Slice

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۴۰

کار با slice ها در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۲۴

راست به چپ پیمایش کردن توسط slice با پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۰۲

حذف چندین عضو بصورت همزمان از لیست توسط Slice با پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Slice

Dictionary

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۲:۳۵

معرفی نوع داده‌ای دیکشنری در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۲۹

کار با دیکشنری‌ها در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۱۹

کار با توابع دیکشنری در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۰۴

پیمایش کردن در دیکشنری

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۰:۱۰

انجام عمل packing و unpacking در دیکشنری

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Dictionary

Tuple

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۸:۲۲

معرفی نوع داده‌ای تاپل در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۸:۱۱

انجام عمل packing در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Tuple

Set

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۳۹

معرفی نوع داده ای set در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۸:۵۸

انجام عملیات ریاضی در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Sets

Dungeon Game

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۰۷

معرفی پروژه بازی استراتژیک Dungeon با پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۲:۴۵

ساخت ماکت پروژه و فاز بندی

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۱۸

ساخت اولین فاز پروژه

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۲۳

ساخت دومین فاز پروژه

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۹:۰۳

ساخت سومین فاز پروژه

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۵۳

ساخت چهارمین فاز پروژه و اتمام پروژه

شئ گرایی در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۱۴

درد و دل با دانشجو

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۳۴

مفاهیم پایه شئ گرایی در پایتون (OOP)

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۰۳

کار با Attribute‌ها قسمت اول

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۱:۵۸

کار با Attribute‌ها قسمت دوم

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۰۶

کار با متدها در پایتون (methods)

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۴۴

مفهوم Self در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۵۳

کار با پارامترهای متد

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۹:۴۲

کار با سازنده در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۵۰

معرفی وراثت و مفهوم پدر (parent)

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۴۳

کار با متد سوپر (Super)

پیش‌نمایش
۰۰:۰۵:۴۶

سازماندهی کد

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۳۳

رفع مشکل نسخه بندی پایتون در شئ‌گرایی

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۱۵

کار با متدهای خاص

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۵۰

کار با متدهای جادویی 1 (magic method)

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۲۱

کار با متدهای جادویی 2 (magic method)

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۲:۵۰

کار با کلمه کلیدی تولید کننده yield

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۲۸

کار با متد جادویی new

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۳۸

کار با getattribute

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۹:۳۸

کار با classmethod و پیاده سازی static در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۰:۴۴

کار با setter و getter

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۰:۵۱

نتیجه گیری

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Object Oriented Programming

تست نویسی در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۳۴

تست نویسی چیست

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۶:۱۴

کار با doctest

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۲:۴۴

اجرای doctest در بازی سنگ، کاغذ، قیچی

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۳۹

کار با Test Case و انجام تست واحد (unit test)

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۰:۴۵

کار با assertion ها

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Tests

پیشرفته

کار با comprehension‌ها

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۳۱

معرفی comprehensionها در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۱۸

قوانین پیمایش در comprehensionها

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۴۹

کار با دیکشنری در comprehensionها

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۳۸

کار با set در Comprehensionها

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Comprehension

کار با Decoratorها

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۰۸

معرفی با decoratorها در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۰۹

پیاده سازی توابع تو در تو

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۳۷

کار با closureها

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۰:۵۷

ساخت یک decorator

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۱۷

ساخت پروژه لاگ گیری با decoratorها در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۳۵

کار با wraps functool

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Decorator

اصول کدنویسی در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۱:۳۱

مقدمه کدنویسی بهتر در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۱:۰۹

کار با PEP 8

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۱۱

کار با PEP 20

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۰۸

کار با docstring یا مستند سازی پروژه در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۲۵

کار با logging در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۰:۰۸

انجام عمل debugging توسط PDB در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Write better python

کار با فایل‌ها در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۴۵

کار با ورودی خروجی در پایتون (نوشتن در یک فایل)

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۳۶

کار با آرگومان‌ها sys

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۴۴

خواندن فایل

ویرایش عکس در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۱۴

معرفی کتابخانه pillow برای ویرایش عکس در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۲۴

باز کردن عکس در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۳۶

ساختن thumbnail یک عکس در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۱۲

انجام عملیات Transform برای مدیریت بهتر عکس در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۵۱

بریدن عکس (crop) در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۴۷

درست کردن فیلتر بر روی عکس در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام

image manipulation

کار با تاریخ و زمان

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۴۹

کار با تاریخ و زمان در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۵۱

کار با timedelta

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۱۰

فرمت دهی تاریخ و زمان برای نمایش بهتر عکس

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۴۸

ساخت یک پروژه تولید کننده لینک ویکی پدیا

فعالسازی پس از ثبت‌نام

datetime

آزمون تاریخ و زمان

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۴۸

معرفی پروژه آزمون گیر (زمانی که دانشجو استاد می‌شود)

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۲۶

نوشتن سناریو پروژه آزمون گیر در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۴۲

ساخت پروژه آزمون گیر

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۵۸

دیباگ کردن پروژه

دست خط کدنویسی

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۴۸

مقدمه‌ای بر قوانین برنامه نویسی تابعی

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۸:۱۹

کارهایی که در پایتون نباید انجام دهید

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۰۴

مفهوم First class citizen functions در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۵۷

کار با itemgetter و attrgetter در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۴۹

کار با تابع فوق‌‌العاده map در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۵۴

کار با تابع فوق‌العاده filters در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۱۴

استفاده از map و filter بصورت تو در تو

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۹:۳۵

کار با تابع فوق‌العاده reduce در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۲۸

معرفی لامبداها (lambda) در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۳۸

کار با partialها در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۴۴

توضیح مفهوم currying

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۱:۰۷

نتیجه گیری

فعالسازی پس از ثبت‌نام

Functional Programming

کار با درخواست‌ها و متدهای وب

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۸:۴۵

مقدمه‌ای بر کتابخانه requests

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۰۶

کار با کتابخانه requests

فعالسازی پس از ثبت‌نام

requests

ورود به علم داده

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۳۵

کار بر روی فایل‌های CSV

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۹:۰۷

کار بر روی فایل‌های JSON

SQL Alchemy

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۴:۲۴

کار با پایگاه داده مقدمه

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۵۰

کار با محیط ایزوله

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۱۸

اتصال ORM به پایگاه داده Postgresql

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۲:۱۶

اتصال ORM به پایگاه داده SQLite

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۳:۴۲

ساخت جدول

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۳۱

ثبت داده

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۵۶

خواندن داده

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۰۲

ثبت چند کاربر به صورت همزمان

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۱۰

کوئوری نویسی 1

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۳:۳۳

کوئری نویسی 2

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۱۲:۱۴

خواندن کوئریها

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۵:۴۸

جست و جو در بانک اطلاعاتی

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۱:۳۸

کوئریهای لیترال

فعالسازی پس از ثبت‌نام

اسلاید

پردازش متن در پایتون

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۶:۵۲

معرفی Regular Expression برای پردازش متن های پیچیده (regex)

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۹:۰۰

پیاده سازی و پیدا کردن متن‌های دقیق

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۸:۰۴

ساخت اولین الگوی پویا

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۸:۱۲

کار با قوانین regex

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۸:۵۶

حذف بخش‌هایی از متن که نمی‌خواهیم

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۴۴

گروه‌بندی فرمول‌های regex

فعالسازی پس از ثبت‌نام
۰۰:۰۷:۰۱

پیمایش در خروجی regex و استفاده از خروجی‌ها در پایتون

پروژه‌ها

فعالسازی پس از ثبت‌نام

پروژه‌ها

بسته فیزیکی شامل فلش OTG
Sharif University Of Technology Certificateدارای مدرک دانشگاه صنعتی شریف

به اشتراک بگذارید