پرآوید | مشاهده بسته‌آموزشی - بسته جامع آموزش برنامه‌نویسی اندروید

بسته جامع آموزش برنامه‌نویسی اندروید

بسته جامع آموزش برنامه‌نویسی اندروید
مدرس: سپیده کلیشادی و آرش سماک
دپارتمان: توسعه و پیاده‌سازی
دسته: اپلیکیشن‌های موبایل
انتشار: ۱۰-۰۴-۱۳۹۶
شامل فلش OTG و ۱ عدد کتاب
برای سفارش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان ارسال پستی بصورت رایگان است
محتوای بسته‌آموزشی

سیستم‌عامل اندروید یک سیستم عامل Open Source برای دستگاه‌های موبایل است، که ابتدا توسط یک شرکت خصوصی به نام موسسه Android طراحی شد. پس از ارائه چند نسخه از این سیستم عامل، شرکت توسعه دهنده آن توسط گوگل خریداری شد و بعد از آن بود که به سرعت در دنیای نرم‌افزار مطرح شد.
بسته جامع برنامه‌نویسی اندروید از مقدماتی تا پیشرفته مبتنی بر آخرین تغییرات ۲۰۱۶ گوگل و مبتنی بر نرم‌افزار اندروید استودیو تهیه و در سایت پرآوید ارائه شده است.
برخی مزیت‌های بسته جامع برنامه‌نویسی اندروید:
• استفاده از آخرین نسخه SDK اندروید
• اضافه شدن بحث Fragment ها
• اضافه شدن مبحث Google map, Direction
• ارسال Push Notification از طریق Firebase (پنل گوگل)

این دوره آموزشی به سبک جدید،با کیفیت عالی آموزشی و به همراه پروژه‌های عملی مربوط به هر دوره تهیه شده هست. همچنین تعدادی نرم‌افزار کاربردی متناسب با این دوره تهیه و در بسته آموزشی قرار داده شده است.

 

 

محتوای فلش OTG:

  • فیلم‌های آموزشی فارسی  
  • مجموع آموزش: ۲۶ ساعت و  ۴۴ دقيقه

محتوای آموزشی مکتوب:

  • جزوه آموزشی برنامه‌نویسی اندروید (مقدماتی)

  

سر‌فصل‌ها
۱-درباره اندروید 39 : 30 : 00
۲-نصب ابزار‌ها (دانلود JDK و IntelliJ) و نوشتن اولین برنامه 38 : 19 : 00
۳-آشنایی با مفاهیم بنیادی جاوا (متد Main، انواع داده‌ای، نوشتن توضیحات، نحوه تعریف متغیر، انواع عملگر‌ها) 47 : 17 : 00
۴-آشنایی با ساختار شرطی If، آشنایی با کلاس‌های کمکی، تقدم عملگر‌ها 58 : 17 : 00
۵-ساختار‌های شرطی Switch ،While و for 43 : 11 : 00
۶-آشنایی با آرایه‌ها، ArrayList، Hashmap، Foreach و انجام عملیات روی رشته‌ها 28 : 36 : 00
۷-آشنایی با Iterator، آشنایی با Foreach در جاوا 8، آشنایی با متد‌های مهم رشته‌ها 36 : 18 : 00
۸-آشنایی با متد‌ها 33 : 13 : 00
۹-آشنایی با کلاس‌ها 21 : 19 : 00
۱۰-آشنایی با سطوح دسترسی و متد سازنده 46 : 17 : 00
۱۱-آشنایی با مفهوم استاتیک 23 : 09 : 00
۱۲-آشنایی با مفهوم ارث‌بری 10 : 12 : 00
۱۳-سطوح دسترسی در ارث‌بری 24 : 04 : 00
۱۴-اینترفیس‌ها 46 : 19 : 00
۱۵-کلاس‌های Abstract 04 : 12 : 00
۱۶-مفهوم Final 16 : 08 : 00
۱۷-Exception Handling و Debuuging 12 : 21 : 00
۱۸-کلاس Object و آشنایی با قواعد نام‌گذاری 45 : 15 : 00
۱۹-آشنایی با مفهوم Getter and Setter، آشنایی با مفهوم this و آشنایی با ساخت موجودیت‌ها 14 : 20 : 00
۲۰-ساخت اولین برنامه اندرویدی، ساخت شبیه‌ساز، اجرای برنامه 49 : 24 : 00
۲۱-آشنایی اولیه با اندروید استودیو 40 : 36 : 00
۲۲-آشنایی اولیه با تنظیمات نمایشی 35 : 06 : 00
۲۳-آشنایی با Layout‌ها (قسمت اول) به همراه پروژه 15 : 31 : 00
۲۴-نمایش متن به همراه پروژه 09 : 13 : 00
۲۵-نمایش لاگ 06 : 07 : 00
۲۶-کلیک روی کامپوننت‌ها به همراه پروژه 19 : 15 : 00
۲۷-اکتیویتی و چرخه حیات آن به همراه پروژه 27 : 17 : 00
۲۸-جا به جایی بین اکتیویتی‌ها، پیاده‌سازی دکمه Back 40 : 13 : 00
۲۹-ساخت یک فرم ثبت نام (کار با مؤلفه های اصلی) به همراه پروژه 01 : 40 : 00
۳۰-کار با لایه‌ها (قسمت دوم) به همراه پروژه 32 : 28 : 00
۳۱-Orientation به همراه پروژه 44 : 10 : 00
۳۲-Luncher Icon به همراه پروژه 07 : 13 : 00
۳۳-ابعاد عکس‌ها و استفاده از برنامه Resizer به همراه پروژه 54 : 13 : 00
۳۴-استفاده از 9Patch به همراه پروژه 38 : 09 : 00
۳۵-استفاده از Style‌ها به همراه پروژه 39 : 12 : 00
۳۶-آموزش استفاده از RadioButton و CheckBox به همراه پروژه 38 : 21 : 00
۳۷-استفاده از ButterKnife Dependency برای کار با مؤلفه‌ها به همراه پروژه 04 : 15 : 00
۳۸-کار با RatingBar به همراه پروژه 29 : 22 : 00
۳۹-کار با Spinner‌های معمولی و متریال به همراه پروژه 41 : 17 : 00
۴۰-آموزش نمایش پیغام در غالب Toast و SnackBar به همراه پروژه 01 : 16 : 00
۴۱-کار با فایل‌های داخلی (Internal Storage) به همراه پروژه 46 : 14 : 00
۴۲-کار با فایل‌های Json به همراه پروژه 27 : 24 : 00
۴۳-کار با فایل‌های خارجی (External Files) 11 : 29 : 00
۴۴-آموزش کار با SharedPeferences به همراه پروژه 00 : 22 : 00
۴۵-نمایش ویدیو از داخل فایل Raw، نمایش ویدیو از داخل SdCard، پخش فایل‌های صوتی به همراه پروژه 40 : 23 : 00
۴۶-نمایش صفحات وب به همراه پروژه 18 : 18 : 00
۴۷-آشنایی با Time Permission Run‌ها به همراه پروژه 54 : 15 : 00
۴۸-برقراری تماس، ارسال پیامک، ارسال ایمیل به همراه پروژه 12 : 19 : 00
۴۹-نمایش دیالوگ ساده و متریال به همراه پروژه 49 : 21 : 00
۵۰-Listview (آموزش لیست ویو) به همراه پروژه 17 : 32 : 00
۵۱-ساخت یک لیست با استفاده از RecyclerView به همراه پروژه 39 : 40 : 00
۵۲-تغییر اطلاعات RecyclerView به همراه پروژه 29 : 19 : 00
۵۳-پیاده‌سازی PullToRefresh برای RecyclerView به همراه پروژه 47 : 04 : 00
۵۴-View Pager (آموزش ViewPager) به همراه پروژه 13 : 26 : 00
۵۵-Image Loader (آموزش دانلود عکس با قابلیت Cache) به همراه پروژه 47 : 19 : 00
۵۶-font (نحوه انتصاب فونت Font) به همراه پروژه 15 : 05 : 00
۵۷-ساخت صفحه Splash به همراه پروژه 40 : 15 : 00
۵۸-ساخت انواع Notification به همراه پروژه 33 : 37 : 00
۵۹-کار با FireBase Cloud Messaging (ارسال نوتیفیکیشن از طریق پنل گوگل) به همراه پروژه 12 : 48 : 00
۶۰-Add Fragment، آشنایی با فرگمنت‌های استاتیک (قسمت اول) به همراه پروژه 32 : 06 : 00
۶۱-Add Fragment، آشنایی با فرگمنت‌های لیست (قسمت دوم) به همراه پروژه 32 : 26 : 00
۶۲-fragment، آشنایی با Bundle و فرگمنت‌های داینامیک (قسمت سوم) به همراه پروژه 39 : 35 : 00
۶۳-آموزش Receiverها به همراه پروژه 30 : 17 : 00
۶۴-انیمیشن‌ها (قسمت اول) به همراه پروژه 56 : 25 : 00
۶۵-انیمیشن‌ها (قسمت دوم) به همراه پروژه 49 : 06 : 00
۶۶-انیمیشن‌ها (قسمت سوم) ،Interpolators به همراه پروژه 44 : 13 : 00
۶۷-انیمیشن برای جایجایی بین اکتیویتی‌ها به همراه پروژه 28 : 12 : 00
۶۸-انیمیشن برای جایجایی بین فرگمنت‌ها (CardFLip) به همراه پروژه 45 : 22 : 00
۶۹-Transition Framework به همراه پروژه 03 : 17 : 00
۷۰-Sqlite، آشنایی با پایگاه داده اندروید (قسمت اول) به همراه پروژه 18 : 31 : 00
۷۱-Sqlite، آشنایی با ‍‍‍‍‍‍Sqlite Open Helper به همراه پروژه 37 : 46 : 00
۷۲-Active Android، آشنایی با ماژول Active Android برای کار با پایگاه داده به همراه پروژه 59 : 10 : 00
۷۳-Import db، چگونگی Import پایگاه داده به همراه پروژه 22 : 19 : 00
۷۴-Volley، چگونگی کار با وب سرویس‌ها به همراه پروژه 15 : 27 : 00
۷۵-Gson، آشنایی با Gson به همراه پروژه 25 : 08 : 00
۷۶-Toolbar، چگونگی استفاده از Toolbar در اپلیکیشن 26 : 06 : 00
۷۷-Navigation Drawer، چگونگی استفاده از Toolbar در اپلیکیشن به همراه پروژه 57 : 09 : 00
۷۸-Eventbus، آشنایی با ماژول Event Bus به همراه پروژه 56 : 14 : 00
۷۹-Google Map، گرفتن API Key از کنسول گوگل و نمایش نقشه‌ی گوگل در اپلیکیشن، قسمت اول به همراه پروژه 51 : 14 : 00
۸۰-Google Map شخصی‌سازی مارکر‌ها و صفحه اطلاعات آنها، قسمت دوم به همراه پروژه 34 : 17 : 00
۸۱-Direction بر روی Google Map به همراه پروژه 26 : 50 : 00
۸۲-Places Autocomplete، گرفتن بیشنهادهای گوگل برای مکان‌ها به همراه پروژه 44 : 04 : 00
۸۳-استفاده از کلاس Place Picker به همراه پروژه 11 : 03 : 00